lunes, 26 de mayo de 2014

RIOJA BIKE RACE

Bones ¡!!!!

Els dies 16,17 i 18 de maig el Jonatan es va desplaçar a la localitat de Logronyo a la RIOJA BIKE RACE, una cursa BTT que consta de tres etapes la primera de 55 km i 1300m positius, la segona 65 km i 1900m positius, i la tercera 80 km i 2100m positius, dir que per ser la primera edició tenia mes de 700 inscrits i de 14 països diferents.

La primera la etapa 55 km 1300m, constava de un primes km mes rodadors direcció a Navarrete, aparti d’allí començava una llarga i dura ascensió per la zona de Moncalvillo, i tot seguit una sendera que donava a Sojuesa, a partir d’allí es rodava cap a meta, fins als últims 5 km que es feia una trialera que cada etapa es repetia, la cursa de Jonatan va ser la de sortir en una posició correcta, i mantenir-la el millor possible fins al final ja que son tres dies.
Un enllaç vídeo resum de la primera etapa:

La segona etapa un pel mes llarga 65 km 1900m, ja sol sortir ja es picava cara amunt direcció Clavijo, i després continuava pujant en una inclinació contundent i passant per prats on estava ocupat per vaques fins arribar a 1290m respecte el mar a la zona de luezas, aparti d’allí una llarga i exigent sendera denominada Bonita, després es tornava a pujar per els Montes de Nalda, i ja encara la sendera de Monalito, seguit de un conjunt de pobles i poblets, i la trialera del primer dia fins a meta, Jonatan va sortir en grup i i va anar controlant la seva cursa, fins al final ja que era molt fàcil cometre un error.
 Un enllaç vídeo resum de la segona etapa:

La tercera etapa la mes llarga de totes 80 km 2100m, es sortia pel costat del riu Iregúa fins Alberga de Iregúa, després ja comença a pujar passant per Viguera i continua pujant, fins agafar una llarga trialera en constants puja baixa i llarga fins Torrecilla de Cameros,  tot seguit es comença una llarga pujada per pista,  de uns 15 km fins coronar los Montes de Moncalvillo a una alçada de 1490m respecte el mar. Tot seguit es feia un llarg senderó fins a Sojuela, i ja encara l’última trialera fins a meta, Jonatan va sortir ja en poca energia, controlant les baixades, i la ultima pujada agafar un ritme constant i avançar algunes posicions per entrar el mes avant possible a la sendera, i ja donar els restos cap a meta.  I entrar en un resultat final dels tres dies de  125ª posició de la general i 55ª de la categoria elit en un temps de 9:52:43.

Un enllaç vídeo resum de la tercera etapa: